logo-mobile

Consultanta de business

Am cumparat de-a lungul celor 12 ani servicii de consultanta de la companii internationale, am adus experti din afara tarii si am lucrat cu cei mai buni consultanti pe care i-am gasit.

Si am gasit solutia magica de crestere a afacerii tale: TU.
Business owner-ul, antreprenorul, regele (/ regina).
Locomotiva fara de care masinaria complicata denumita companie nu s-ar misca. 

Viziunea sa sta la baza afacerii, respectiv la crearea valorii pentru clienti si potentialii clienti.

Noi putem sa te ajutam doar cu rezolvarea unor nevoi punctuale cu experti WebMagnat sau din reteaua de parteneri in urmatoarele directii concrete:

  1. Potentialii clienti - identificarea acestora si ce isi doresc sa cumpere de la tine
Cei ce nu cumpara inca. Desi sunt in target.
Ce vor ei cu adevarat?
 
Constientizeaza nevoia? Daca da, sunt dispusi sa cumpere rezolvarea de la tine?
Stiu macar cine esti?
 
  1. Clientii actuali - cresterea valorii acestora
Ii deservesti cu excelenta. Si ei tot revin. Si isi aduc si prietenii si te recomanda din ce in ce mai des.
Sau poate nu... asa cum ti-ai dori

Ce-ar fi sa aflam ce gandesc ei cu adevarat si ce sta la baza luarii unei decizii de cumparare sau de recomandare?

  1. Echipa de management - alinierea cu tine pentru a creste rezultatele
Afacerea ta a crescut. Tu ai crescut. 
Ai inteles de mult ca succesul vine lucrand cu oameni in care ai incredere.
 
In plus nu poti fi cel mai bun/a in toate.
Sunt ei aliniati cu tine? Trag in aceeasi directie?
(Studiile arata in 9 cazuri din 10 ca nici macar echipa de management nu impartaseste deplin viziunea business ownerului)
 
  1. Agentii de vanzari - automatizarea task-urilor pentru a avea mai mult timp pentru clienti
Gladiatorii! Cei ce vaneaza si aduc prada. 
Uneori doar pielea ursului din padure. 
 
Ei sunt cei care iti fac cunoscuta compania. 
Daca vanzarile merg exact asa cum iti doresti nu merita sa fii surprins sa afli mai multe.
 
  1. Angajatii - creste viteza de lucru 

Cei care, dupa povestea frumoasa spusa de omul de la vanzari, trebuie sa isi ia inima in dinti si sa FACA.

Oare stiu de ce? Uneori chiar ce? Fara ei motorul pompeaza in gol carburant. Si de cele mai multe ori intr-o companie carburantul sunt banii.