Program gestiune restaurant - Gestiune restaurant si comenzi
Online
Te organizezi mai bine si economisesti timp pentru comenzile online de mancare


Te intelegem perfect.
Pentru a scapa de toate aceste probleme am realizat:
Un program gestiune restaurant pentru comenzile online ce te ajuta sa castigi timp si o organizare mai buna ce te ajuta sa castigi timp si o organizare mai buna.
De ce se potriveste aceasta solutie pentru TINE?
Alege Solutia Software de gestiune restaurant speciala pentru comenzile online si vei obtine:

O organizare productiva, deoarece gestionezi eficient comenzile online de mancare

Vei avea control si transparenta peste afacerea ta

O reducere a timpului de lucru pentru tot procesul de preluare si prelucrare a unei comenzi

Clientii tai vor fi mai multumiti deoarece vei livra comenzile la timp
Ce spun clientii









Am dezvoltat proiecte care au aparut in presa
Romanian IT vrea sa strânga la un loc startupurile romanesti din toata lumea

WebMagnat at IMWorld 2017

Stirile PROTV: Aplicatia Postei Romane prin care puteti trimite orice poza facuta cu telefonul sub forma de vederi

O nouă platforma web a fost lansata de Posta Romana. Acum poti face mai usor plati online

Posta Romana modernizeaza site-ul si permite expedierea de bani si efectuarea de plati online

Business Education: 15 februarie. Despre digital marketing cu Delian Coroama, managerul WebMagnat
WebMagnat is proactive and professional. They don’t wait to be asked for results; they just update us

Parteneriat strategic pentru agentia ieseana WebMagnat cu BCR si EuPlatesc.ro - pentru implementarea platii cu cardul

DigitaliseSME Matching Series – Helpful Advice from German Digital Enabler Helps Romanian Software Company Grow

Site-ul Postei Romane, www.posta‑romana.ro, cel mai bun din industria de curierat

Solutia Software de gestiune restaurant speciala
pentru comenzile online
ce te ajuta sa castigi timp si o organizare mai buna cuprinde:

Magazin online - Platforma delivery
- Vei avea o platforma cu un design unic si adaptat companie tale;
- Clientii tai vor putea trimite comenzi indiferent de dispozitiv;
- Vei putea ajunge la un public tinta mai mare, atat vorbitor de limba romana cat si de engleza;
- Datorita structurii intuitive a platformei, clientii tai vor putea comanda foarte simplu;
- Vei putea avea o valoare mai mare pe fiecare comanda datorita functionalitatilor prin care puteti scoate in evidenta produsele complementare si de top;
- Ai posibilitatea de a administra foarte simplu intregul continut de pe site: texte, imagini;
- Utilizatorii vor putea plati atat cu cardul de credit cat si cash la livrare;
- Le vei oferi utilizatorilor posibilitatea de a plati atat cu card cat si cash;
- Clientii vor putea vedea in timp real statusul comenzilor si vor putea vedea istoricul lor;
- Iti vei putea fideliza clientii avand acces la metode populare de fidelizare, pentru a putea genera mai multe vanzari;
- Vei putea primi informatii foarte valoroase pentru afacerea ta, prin rapoartele generate din platforma;
- Vei putea vedea in timp real un status al comenzilor, preluata, in lucru sau livrata;
- Vei primi suport pentru utilizarea sistemului de administrare;
- Vei putea directiona utilizatorii si catre retelele de socializare Facebook, Linkedin, Twitter, Google+,etc;
- Utilizatorii vor putea afla mai multe informatii despre compania ta cu ajutorul paginilor Despre noi, Blog, Contact, etc. lucru ce va ajuta la cresterea increderii in brand;
- Vei avea un site realizat conform Regulamentului GDPR.

CRM - Managementul procesului de livrare
- Vei avea control asupra intregului proces de la preluarea comenzii pana la livrare;
- Vei putea optimiza timpii de procesare a unei comenzi;
- Vei avea o distributie perfecta a comenzilor pe soferi;
- Vei putea optimiza intregul proces din bucatarie;
- Vei putea controla si livra comenzile online indiferent de cate locatii fizice dispui;
- Vei putea vedea un status pentru timpii de livrare a comenzilor;
- Vei putea accesa toate informatiile de pe un sitem sigur conectat la internet;
- Vei putea sa te adresezi personalizat clientilor deoarece vei avea informatii detaliate despre ei.

Aplicatie Mobila Livratori
- Vei avea acces la informatiile accesate de persoanele care livreaza;
- Vei putea atribui comenzile pe fiecare livrator in functie de adresa;
- Ai posibilitatea de a administra foarte simplu intregul continut al aplicatiei si de a o actualiza cu informatii utile pentru livratori;
- Vei putea urmari intreaga flota de masini si vei sti unde se afla fiecare livrator.
Program gestiune restaurant destinat comenzilor online este de mare ajutor pentru afacerea ta.
Si pe deasupra Primesti
3 bonusuri atractive
Bonus 1
Instrument masurare grad de satisfactie a clientilor (145 euro)
In urma unei analize amanuntite a pietei vei primi cadou un chestionar care te va ajuta in procesul de identificare a gradului de satisfactie a clientilor fata de serviciile tale.
Bonus 2
Ghid de marketing si promovare online (180 euro)
Dupa realizarea unei cercetari a afacerii tale vei primi un ghid ce contine sfaturi utile de marketing si promovare pentru afacerea ta.
Bonus 3
12 luni hosting gratuit (90 euro)
Iti oferim 2 GB cadou pe serverele WebMagnat pentru a gazdui in siguranta Solutia ta de gestionare a comenzilor online din restaurante.
Ce o sa primesti?
Magazin online
Platforma delivery
CRM
sistem de management al intregului proces de livrare
Aplicatie Mobila Livratori

Instrument masurare grad de satisfactie a clientilor
Ghid de marketing si promovare online
12 luni hosting gratuit
Vreau sa iti reamintesc ca Solutia va fi un real ajutor:
In economisirea timpului
Pentru o organizare mai buna a intregului proces de livrare
In a avea un control asupra intregului business
Pentru a avea clienti mai multumiti
Daca consideri ca Solutia ofera valoare
pentru businessul tau, profita de ea acum!